Subject: Puhja asula VKV projekti muudatuse kooskõlastamine
From: "Sven Zujev" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 19 Nov 2024 14:14:50 +0200

Tere!

Saadan teile varem kooskõlastatud „Puhja asula vee- ja
kanalisatsioonisüsteemide rajamine, I etapp“, töö nr 24011, projekti
uuesti kooskõlastamiseks, kuna projektis toimus muudatus.

Projekti lisandus reoveepumpla toitekaabel 22114 Puhja-Vihavu tee
kinnistule (KAT: 60501:004:0017). Muutusid projekti asendiplaanid VKV-4-05
ning VKV-4-06.

Dropboxi link muudetud projekti alla laadimiseks:
<https://www.dropbox.com/scl/fi/miq5gknhshk36010h45sy/24011_TP_v02_Puhja-V
KV.asice?rlkey=rjldqy84h18bn43w24sg7g18v&dl=0>
https://www.dropbox.com/scl/fi/miq5gknhshk36010h45sy/24011_TP_v02_Puhja-VK
V.asice?rlkey=rjldqy84h18bn43w24sg7g18v&dl=0

Manusesse lisatud varasem kooskõlastus.

Lugupidamisega,

Sven Zujev

Altren Projekt OÜ

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

53478135

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.